سیم بکسل یکی از ضروریات در راه‌اندازی آسانسورها است. چرا که این ابزار وظیفه نگه‌داری کابین و تجهیزات مربوط به آن را در چاه آسانسور به عهده دارند. به دلیل اینکه سیم بکسل برای آسانسور وزن بالایی را تحمل می‌کند و از طرفی دیگر مدام در حالت بالا و پایین کشیدن کابین آن است باید مقاومت مکانیکی و مقاومت خستگی بسیار بالایی داشته باشد. کاربران باید قبل از خرید تمامی بررسی‌های لازم را انجام دهند تا مناسب‌ترین نوع را در بین تمامی انواع سیم بکسل آسانسور خریداری کنند. شما می‌توانید در صورت نیاز و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با شرکت مگا پیچ تماس بگیرید. علاوه بر آن این به صورت فروش آنلاین سیم بکسل آسانسوری در خدمت شما مشتریان عزیز خواهد بود.

برای استعلام قیمت و خرید این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید.

دفتر تهران:02165429531

دفتر کرج: 0263462098

سیم بکسل آسانسور عبارت است از یک سیم مقاوم و قوی که به صورت عمودی در آسانسور نصب می‌شود و وزن بار و افراد را تحمل می‌کند. این سیم بکسل‌ها از جنس‌های مختلفی مانند فولاد ضد زنگ و آلیاژهای مقاوم ساخته می‌شوند.

انواع سیم بکسل آسانسور

سیم بکسل آسانسوری با توجه به مقاومت و جنسی که دارد در دو نوع کلی دسته‌بندی می‌شود. هر یک از این انواع دارای یک سری مزایا و معایبی هستند که کاربران باید بر اساس نیاز و انتظارات خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کند. این دو نوع عبارتند از:

  • سیم بکسل آسانسوری با هسته فیبری (FC)
  • سیم بکسل آسانسوری با هسته فولادی (IWRC)

خرید سیم بکسل آسانسوری

انواع سیم بکسل

الف) سیم بکسل فولادی

این نوع سیم بکسل‌ها از فولاد ضد زنگ تولید می‌شوند که از آن‌جایی که با عوامل زیست‌محیطی و رطوبت تعامل دارند، مقاومت بالایی دارند. همچنین، این سیم بکسل‌ها تحت تاثیر نور خورشید قرار نمی‌گیرند و دچار خوردگی نمی‌شوند.

ب) سیم بکسل آلیاژی

این نوع سیم بکسل‌ها از آلیاژهای مقاوم به خصوص نیکل و کروم تولید می‌شوند. آنها دارای خواص مکانیکی بسیار بالا هستند و می‌توانند با وزن‌های بسیار زیادی کار کنند. البته هزینه بالایی هم دارند اما برای آسانسورهایی که در محیط‌های خاصی نصب می‌شوند، انتخاب مناسبی هستند.

عوامل مهم در انتخاب سیم بکسل

الف) ظرفیت باربری

یکی از نکات مهم در انتخاب سیم بکسل، ظرفیت باربری آن است. باید مطمئن شویم که سیم بکسل توانایی تحمل وزن مجموعه آسانسور و محتویات آن را دارد. در صورت انتخاب نادرست، این موضوع می‌تواند خطرناک باشد و احتمال حادثه را افزایش دهد.

ب) مقاومت در برابر خوردگی

اگر آسانسور در محیط‌های با رطوبت بالا قرار دارد، سیم بکسل باید دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی باشد. سیم بکسل فولادی و آلیاژی به دلیل مقاومت به خوردگی انتخاب‌های مناسبی هستند.

۴. نگهداری و بازرسی منظم

سیم بکسل آسانسور نیاز به نگهداری و بازرسی منظم دارد. این بازرسی‌ها باید توسط فنی‌های مجرب و متخصص صورت بگیرد تا هر گونه خرابی و نقص احتمالی به موقع شناسایی شود و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها صورت گیرد.

فروش آنلاین سیم بکسل آسانسوری

همان طور که گفته شد سیم بکسل یکی از مهم‌ترین اجزا در نصب و راه‌اندازی آسانسور است. به طوری که بدون وجود آن امکان حرکت و نگه‌داری کابین در چاه آسانسور ممکن نخواهد بود. شرکت مگا پیچ با فراهم کردن امکان خرید اینترنتی قدمی بزرگ در تسهیل انجام خرید برای مشتریان خود برداشته است. به این معنا که شما کافی است تا نوع مورد نیاز سیم بکسل خود را انتخاب کرده و بدون مراجعه حضوری سفارش خود را به ثبت برسانید. توصیه می‌کنیم به دلیل نوسان قیمت‌ها قبل از نهایی کردن خرید خود حتما استعلام قیمت سیم بکسل مخصوص آسانسور را از کارشناسان فروش ما دریافت کنید.

 

خرید سیم بکسل آسانسور

اهمیت سیم بکسل سبب شده تا کاربران در خصوص تهیه یک جنس با کیفیت و مناسب با کار حساسیت بیشتری به خرج دهند. چرا که علاوه بر بحث راه‌اندازی و کار آسانسور بحث امنیت افرادی که قرار است از آن برای بالا یا پایین رفتن استفاده کنند نیز وجود دارد. شرکت مگا پیچ بهترین و با کیفیت‌ترین جنس را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می‌دهد. همچنین اگر در مورد انتخاب مناسب‌ترین نوع سیم بکسل آسانسور شک دارید می‌توانید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با مسئول فروش ما تماس گرفته و از راهنمایی و مشاوره آن‌ها بهره ببرید. پس همین الان برای خرید سیم بکسل آسانسور قیمت مناسب با بهترین کیفیت با ما تماس بگیرید.

نتیجه گیری

آسانسورها از جمله اختراعات بزرگی هستند که به ما اجازه می‌دهند به راحتی و بدون زحمت به طبقات مختلف برسیم. یکی از اجزای مهم در ساختار آسانسور، سیم بکسل است. این سیم‌ها نقش حیاتی در کارکرد صحیح و ایمنی آسانسورها ایفا می‌کنند. در این مقاله، با هدف راهنمایی شما برای انتخاب سیم بکسل آسانسور، به معرفی انواع سیم بکسل و نکات مهم در انتخاب آن‌ها می‌پردازیم.