یکی از انواع پیچ الن، پیچ الن سر تخت یا سر خزینه است. این پیچ الن بر خلاف مدل های دیگری دارای سری صاف و یک دست است که درون خود حفره ای برای وارد کردن آچار آلن دارد. استاندارد پیچ آلن سر تخت DIN 7991 و iso10642 ساخته می شود. این محصول را می توان از جنس فولاد در گرید 8.8، 10.9 و 12.9 و استیل در گرید 304 و 316 یافت. اما مورد کاربرد این پیچ زمانی که کاربر تصمیم دارد که پیچ در سطح مقطع فرورفته و دیده نشود. این پیچ برخلاف دیگر انواع آلن که به کمک آچار نیز باز می شود تنها به کمک آچار آلن قابلیت باز و بسته شده دارد. بیشتر این پیچ را شکل نیم دنده تولید می شود اما مدل های تمام دنده آن نیز در بازار موجود می باشد. تولید این محصول در اندازه های مختلف امکان پذیر است.

برای استعلام قیمت و خرید پیچ و مهره با کارشناسان بخش فروش مگا پیچ تماس حاصل فرمایید.

دفتر تهران:02165429531

دفتر کرج: 0263462098

مشخصات و خرید پیچ آلن سرتخت

با توجه به تنوع بالایی که انواع پیچ سر تخت دارند در زمان خرید باید ریز بینی داشته و بدانید که دقیقا به چه مدلی نیاز دارید. اولین گزینه سایز پیچ آلن است که پیچ آلن سر تخت در سایز M3 تا M20 تولید می شود. دومین مورد جنس پیچ است که باید انتخاب شود. پیچ آلن در مدل فولاد و استیل ساخته می شود که مدل های فولادی استحکام بیشتری دارند. استاندارد پیچ از دیگر مواردی است که باید به آن توجه داشت، بد نیست بدانید که بیشترین انواع پیچ آلن سر تخت  در استاندارد DIN 7991 ساخته می شود. گرید پیچ از دیگر فاکتورهایی است که باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشید. شما باید با توجه به فشاری که ممکن است به پیچ وارد شود باید گرید آن را انتخاب نمایید. در بین انواع پیچ، پیچ آلن گرید 12.9 بیشترین مقاومت را خواهد داشت.

لیست قیمت پیچ آلن سر تخت

قیمت انواع پیچ سر تخت بر اساس جنس، اندازه، گرید و استاندارد متفاوت است. در ادامه لیست قیمت پیچ آلن سر تخت بر  اساس تمام موارد دخیل در قیمت ارائه می شود. این لیست قیمت به شما اجازه می دهد دقیقا محصول مورد نیاز خود را شناسایی کرده و قیمت آن را براورد کنید.