در بسیاری از موارد استفاده از پیچ و مهره الزامی است. علت این تصمیم می‌تواند به دلیل مسائل مالی و یا عدم امکان استفاده از روش‌های دیگر باشد. از طرفی دیگر اتصالات پیچ و مهره مثل اتصالات جوشی محکم نبوده و باعث ایجاد نشتی می‌شوند. چاره کار در حین مواجه شدن با این موضوع به کار بردن مهره کاسه نمدی است. چرا که این مهره‌ها تا حد بسیار زیادی می‌توانند پاسخگوی این دسته از انتظارات کاربران باشند. در پاسخ به سوال مهره کاسه نمدی چیست؟

باید بگوییم مهره کاسه نمد دار به عنوان جایگزین برای اتصالات جوشی در برخی موارد حساس طراحی و وارد بازار شده‌اند. به طوری که شباهت زیادی به پیچ واشر داشته و با استفاده از آن خیالتان از نظر چفت شدن اتصالات راحت خواهد شد. درون مهره کاسه نمدی یک لایه پلاستیک کار گذاشته شده است. همین باعث می‌شود تا علاوه بر چفت شدن کامل جلو هر گونه لرزش و تکان گرفته شود و کاربران به یک اتصال محکم و بدون درز دسترسی پیدا کنند.

موبایل: 09120244644

دفتر تهران:02165429531

دفتر کرج: 0263462098

ارتباط از طریق پیام رسان ایتا

09120244644

 

مهره کاسه نمد

 

مهره اورینگ دار چیست؟

مهره اورینگ دار

نوعی مهره هستند که داخل آن دارای یک درج نایلونی است. مهره های قفلی نایلونی بین رزوه های مهره و پیچ اصطکاک ایجاد می کند و از شل شدن آن در اثر لرزش یا سایر نیروها جلوگیری می کند. مهره های قفلی نایلونی همچنین به جلوگیری از جدا شدن مهره از پیچ، حتی زمانی که مهره کاملا سفت نشده است، کمک می کند. مهره های قفل نایلونی معمولاً در مواردی استفاده می شود که لرزش یا سایر نیروها می تواند باعث شل شدن مهره شود، مانند موتورها یا ماشین آلات دیگر.

محصولات بیشتر: مهره روپیچ توپیچ

مهره اورینگ دار

کاربرد مهره کاسه نمدی

مهره کاسه نمدی که بسیاری آن را با نام مهره قفلی نیز می‌شناسند یکی از پرکاربردترین نوع مهره‌ها در صنعت هستند. اصلی‌ترین کاربرد مهره کاسه نمدی در مکان‌هایی است که نصاب احتیاج به آبندی بی عیب و نقص دارد. همچنین در مکان‌هایی که شاهد لرزش بسیار زیاد هستیم نیز استفاده از این مهره‌ها پیشنهاد می‌شود. زیرا در ساخت مهره قفلی یک لایه پلاستیک استفاده شده که حکم واشر را دارد. این واشر نقش مهمی در چفت شدن و مقاومت در برابر لرزش را ایفا می‌کند. طبق این گفته می‌توان متوجه شد که استفاده از مهره کاسه نمدی به یک حوزه خاص محدود نبوده و کاربران در هر صنعتی که احساس نیاز کنند می‌توانند از مزایای آن بهره ببرند.

کاربرد مهره کاسه نمدی

استاندارد مهره کاسه نمدی

کاسه مهره نمدی در جنس‌های مختلفی تولید و وارد بازار می‌شود. از جمله رایج‌ترین آن‌ها مهره‌هایی از جنس آهن، پلاستیک و فولاد می‌باشد. تمامی این مهره‌ها به صورت دنده میلیمتری و اینچی طراحی و تولید می‌شوند. اما آنچه در تولید آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است استاندارد مهره کاسه نمد دار است. این مهره‌ها در استانداردهای مختلفی تولید می‌شوند. معتبرترین و بهترین نوع استاندارد مهره کاسه نمدی عبارت است از:
• استاندارد ISO ۷۰۴۰
• استاندارد UNI ۷۴۷۳
• استاندارد DIN ۹۸۵
• استاندارد EN ۱۰۵۱۱
• استاندارد DIN ۹۸۲
• استاندارد din آلمان

استاندارد مهره کاسه نمدی

خرید مهره کاسه نمدی

اگر به دنبال خرید مهره کاسه نمدی هستید می‌توانید این خرید خود را از طریق فروشگاه مگا پیچ انجام دهید. از مزایای انتخاب این فروشگاه امکان انجام خرید اینترنتی مهره کاسه نمدی است. برای این منظور می‌توانید به بخش فروش اینترنتی مهره کاسه نمدی مراجعه کرده و درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت نهایی خرید به منظور اطلاع از آخرین لیست قیمت مهره کاسه نمدی و موجود بودن کالا با ما تماس بگیرید. از دیگر مزیت‌های خرید از ما ارائه بهترین کیفیت‌ها با مناسب‌ترین قیمت‌ها است. بنابراین در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید نسبت به خرید خود اقدام کرده و کالای سفارشی را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.