پتروشیمی یکی از صنایع مهم کشور به حساب می‌آید. این صنعت به دلیل شرایط محیطی و اهمیتی که دارد جز بخش‌های حساس کاری محسوب می‌شود. به همین دلیل تمامی تجهیزات و ابزارآلاتی که در آن به کار گرفته می‌شوند باید با دقت و حساسیت بالایی انتخاب شوند. یکی از این ابزارها که با هدف برقراری اتصالات در این حوزه استفاده می‌شود پیچ و مهره پتروشیمی است. این دسته از پیچ و مهره‌ها هم به صورت تولید داخلی و هم به صورت وارداتی در بازار موجود بوده و توسط افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند به کار برده می‌شوند. پیچ و مهره صنعت پتروشیمی به دلیل اینکه همواره در محیط خاص از لحاظ مواد شیمیایی و دمایی کاربرد دارد باید مقاومت بالایی در برابر آسیب‌های ناشی از مواد خورنده و شیمیایی و گرما از خود نشان دهند. پیچ و مهره نفت و گاز و پتروشیمی یکی از پرفروش‌ترین پیچ‌ها و مهره‌هایی هستند که توسط شرکت مگا پیچ تولید شده و به بازار عرضه می‌گردند. در صورت تمایل به خرید می‌توانید از طریق یکی از پل‌های ارتباطی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت و خرید پیچ و مهره به بخش فروشگاه اینترنتی مگا پیچ مراجعه کنید.

انواع پیچ و مهره پتروشیمی

همان طور که گفته شد به دلیل حساسیت بالایی که در حوزه صنایع پتروشیمی وجود دارد انواع مختلفی از پیچ‌ها و مهره‌های مورد استفاده در این حوزه تولید و به بازار عرضه می‌شوند. انواع پیچ و مهره پتروشیمی موجود در بازار از لحاظ نوع پوشش، آلیاژهای تولیدی، شکل ظاهری و … می‌توانند متفاوت باشند. معمولا این دسته از پیچ و مهره‌ها با پوشش‌هایی از جنس گالوانیزه گرم، پوشش روی نیکل، پوشش تفلون و غیره تولید می‌شوند. چرا که این نوع از پوشش‌ها تا حد زیادی می‌تواند مهره‌ها را در برابر مواد شیمیایی خورنده، سرما و گرما و رطوبت حفظ کند.

یکی از پرکاربردترین پیچ‌هایی که در پتروشیمی استفاده می‌شوند انواع استاد بولت هستند. این نوع از پیج‌ها را می‌توان در خطوط لوله انتقال نفت و گاز به راحتی مصرف کرد. علاوه بر آن استاد بولت در بخش‌های دیگر این صنعت مثل شیرآلات و تجهیزات سرچاهی نیز ترجیح داده می‌شود. بعد از استاد بولت می‌توان پیچ‌های شش گوش و یوبولت را به عنوان سایر پیچ‌هایی که در این زمینه به صورت قابل توجهی استفاده می‌شوند معرفی کرد.

کاربرد پیچ‌های استاد بولت به قدری در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی معروف هستند که اغلب افراد به استاد بولت گرید B7 با مهره H2 مهره‌های شرکت نفتی می‌گویند. کادمیوم کرومات و یا PTFE از جمله بهترین پوشش‌هایی هستند که در ساخت آن‌ها برای مقاومت بالا استفاده می‌شوند.

محصولات بیشتر: پیچ hv

پیچ صنایع پتروشیمی

خرید پیچ و مهره پتروشیمی

خرید پیچ و مهره پتروشیمی به دلیل حساسیت بالایی که وجود دارد باید از شرکت‌های معتبر انجام شود. همچنین توجه داشته باشید تا استانداردهای لازم در پیچ و مهره خریداری شده رعایت شده باشد. با توجه به نوع پیچ و مهره، جنس و کیفیت ساخت قیمت‌های مختلفی در حین فروش لحاظ می‌شوند. از آنجایی که صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از اهمیت بالایی برخوردار است توصیه می‌کنیم تا حتما در انجام یک خرید با کیفیت و مناسب دقت کنید و کیفیت کار را در الویت خود نسبت به قیمت قرار دهید. در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت مگا پیچ تماس گرفته و لیست قیمت پیچ و مهره پتروشیمی را دریافت کنید. این شرکت مفتخر است که پیچ‌ها و مهره‌های باکیفیت را به قیمت معقول به مشتریان خود عرضه می‌کند.

محصولات بیشتر: رول بولت