مهره قفلی یا به عبارتی دیگر مهره کاسه نمدی از جمله مهره‌های رایج مورد استفاده در ایجاد اتصالات هستند. این نوع از مهره‌ها زیرمجموعه‌ای از مهره‌های شش گوش بوده و اتصالات محکمی را بین پیچ و مهره به وجود می‌آورند. وجود واشر پلاستیکی و یا تفلون سبب می‌شود تا مهره قفلی اتصال محکمی بین پیچ و مهره ایجاد کند. این اتصال به قدری محکم است که لرزش و ارتعاش نمی‌تواند سبب شل شدن آن گردد. شرکت مگاپیچ یکی از بهترین‌ها در حوزه فروش مهره قفلی بوده و شما می‌توانید از طریق خرید حضوری یا خرید اینترنتی مهره قفلی نسبت به تهیه آن اقدام کنید. تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و استانداردهای لازم در آن‌ها رعایت شده است. مهره قفلی  din 980یکی از رایج‌ترین استانداردها در تولید این نوع از مهره‌ها است که همین الان می‌توانید آن را از طریق تماس با ما خریداری کنید.

 

 

برای استعلام قیمت و خرید این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید.

دفتر تهران:02165429531

دفتر کرج: 0263462098

 

استاندارد مهره قفلی

همانند اکثر ابزارآلات مهره قفلی نیز در جنس‌های مختلف آهنی، پلاستیکی و یا فولادی ساخته می‌شود. همچنین امکان تهیه آن‌ها در ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتری وجود دارد. بنابراین خریداران می‌توانند مناسب‌ترین جنس و اندازه از مهره کاسه نمدی را طبق استانداردهای بین‌المللی سفارش داده و خریداری کنند. این استانداردها عبارتند از:

  • ISO 7040
  • UNI 7473
  • DIN 985
  • EN 10511
  • DIN 982

تمامی استانداردهای گفته شده در بالا معتبر می‌باشد. اما در حالت کلی بهترین استاندارد برای ساخت مهره قفلی استاندارد DIN آلمان است.

خرید مهره قفلی

انواع مهره قفلی

مهره‌های قفلی علاوه بر اینکه در ابعاد مختلفی با توجه به نیاز خریدار تولید می‌شوند جنس‌های متفاوتی نیز دارند. به همین دلیل انواع آن با توجه به جنس تولیدی دسته‌بندی شده و شناخته می‌شود. پرکاربردترین انواع این مهره را در زیر معرفی شده‌اند:

  • مهره قفلی آهنی گالوانیزه
  • مهره قفلی استیل A2
  • مهره قفلی فولادی کلاس 8

در صورت نیاز می‌توانید نسبت به خرید انواع مهره قفلی با بهترین کیفیت از طریق شرکت مگا پیچ اقدام کنید.

کاربرد مهره قفلی

همان طور که گفته شد مهره قفلی در دسته مهره‌های شش گوش معمولی قرار می‌گیرد. به همین دلیل دارای کاربردهای بسیار گسترده‌ای است. از طرفی دیگر علاوه بر داشتن حالت شش گوش قفل شدن آن باعث شده تا در زمینه‌های بیشتری نسبت به مهره‌های شش گوش معمولی استفاده شود. پس در هر مکانی که احتیاج به محکم کاری زیاد وجود دارد و یا اتصالات در معرض لزرش و حرکت شدید است استفاده از این نوع مهره‌ها توصیه می‌ گردد.

خرید اینترنتی مهره قفلی

برای تسهیل خرید مهره قفلی شرکت مگا پیچ امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. بنابراین می‌توانید بعد از نهایی کردن تصمیم خود از طریق همین سایت نسبت به سفارش مهره قفلی خود با ابعاد و جنس مورد نیاز اقدام کنید. مسئولان فروش ما نهایت سعی خود را می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.