واشر فنری به عنوان یکی از ابزارهای ضروری در پروژه‌های صنعتی شناخته می‌شود. این ابزار به منظور وصل کردن قطعات به یکدیگر استفاده می‌‌گردد. به خصوص اگر احتمال ایجاد ارتعاشات و در نتیجه شل شدن اتصالات مطرح باشد استفاده از واشر فنری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. با توجه به مزایای استفاده از این ابزار انواع واشر فنری متنوعی طراحی و وارد بازار شده‌اند. در صورت نیاز می‌توانید از طریق شرکت مگاپیچ نسبت به خرید واشر فنری اقدام کنید. قبل از نهایی کردن خرید خود می‌توانید با کارشناس فروش شرکت تماس گرفته و لیست قیمت واشر فنری را برای اطلاع از قیمت‌ها دریافت کنید.

برای مشاوره رایگان خرید پیش از محصول، استعلام قیمت و خرید واشر با کارشناسان بخش فروش مگاپیچ تماس بگیرید.

دفتر تهران:02165429531

دفتر کرج: 0263462098

انواع واشر فنری

همان طور که گفته شد واشر فنری در انواع مختلفی تولید شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تولید این قطعه صنعتی با انجام سه پروسه نورد میلگرد، پیچیدن فنر و برش میسر می‌شود. از جمله رایج‌ترین و پرکاربردترین انواع واشر فنری عبارتند از:

  • واشر فنری استیل
  • واشر فنری آهنی
  • واشر تخت
  • واشر فنری موجدار

در ادامه به بررسی تک تک این موارد پرداخته‌ایم تا تصمیم‌گیری و خرید برای شما مشتریان عزیز مگاپیچ آسان باشد.

خرید واشر فنری

واشر فنری استیل

واشر فنری استیل نام خود را از جنسی که تهیه شده گرفته است. به این معنا که برای ساخت آن از صفحه‌های استیلی استفاده می‌کنند. استاندارد به کار رفته در تولید این نوع از واشرها طبق DIN127 بوده و قابلیت استفاده در وصل کردن پیچ‌ها و مهره‌های استیل و استاد بولت استیل را دارند.

واشر فنری تخت

یکی دیگر از رایج‌ترین انواع واشر فنرها نوع تخت آن است. این نوع خود با توجه به ابعاد قطر سوراخ داخلی، قطر اصلی و ضخامت دسته‌بندی می‌شود. واشر فنری تخت عموما از جنس آهن ساخته می‌شوند. به همین دلیل قیمت آن‌ها در مقایسه با سایر انواع مشابه کمی پایین‌تر است. شرکت‌های تولید کننده برای بالا بردن ماندگاری و مقاومت واشرهای تخت آن‌ها را گالوانیزه می‌کنند.

واشر فنری موجدار

واشر فنری موجدار در جنس‌ها و ابعاد مختلفی تولید شده و هر یک از آن‌ها با توجه به نیاز کاربران خریداری و مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساخت این نوع از واشرها معمولا به کمک قالب‌های CNC و پرس‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می‌شود.

نحوه بستن واشر فنری

جهت نصب واشر فنر آن را بین پیچ و مهره قرار می‌دهند. سپس با ابزارهای مناسب شروع به سفت کردن و جا انداختن آن می‌کنند. حالت طراحی و ساخت آن طوری است که بعد از نصب به حالت مارپیچ در می‌آید. برای بستن آن می‌توانید از یک فرد با تجربه در این زمینه کمک گرفته و حتی آموزش‌های لازم را دریافت کنید.

خرید واشر فنری

کاربران می‌توانند از طریق شرکت مگاپیچ نسبت به واشر فنر مورد نیاز خود اقدام کنند. این شرکت با کمک بهترین مهندسان کشور سعی دارد تا جنسی باکیفیت و قیمت مناسبی را برای خریداران تولید کند. علاوه بر آن این امکان را برای خریداران خود فراهم کرده تا بتوانند سفارشات خود را در ابعاد و جنس مورد نیاز خود ثبت کنند. در صورت تمایل می‌توانید همین حالا خرید واشر فنری خود را انجام دهید.