ازجمله ابزآلاتی که علم بشر برای نگه داشتن وسائل و ساخته های خود از آن بهره مند شده پیچ است پیچ سازه ای فلزی و نوک تیز است که روی آن شیارهایی تحت عنوان رزوه برای سهولت در چرخش و ورود در اجسام ایجاد شده است. اگر برای فعالیت خو دنیاز دارید تا از نوع خاصی از پیچ و مهره استفاده کنید بهتر است قبل از اقدام به خرید حتما نسبت به دریافت راهنمای خرید پیچ و مهره اقدام نمائید چون برای هر حرفه و متریال مورد استفاده نوع خاصی از پیچ مورد استفاده است. به عنوان مثال در مورد صنایع ساختمانی حتما می‌بایست از انواع پیچ و مهره ساختمانی که در ادامه به بررسی و معرفی انواع آن خواهیم پرداخت استفاده کنید.

 

راهنمای خرید انواع پیچ و مهره 

پیچ و مهره ها دارای اندازه و ابعاد گوناگونی هستند و هر کدام دارای گرید خاصی هستند. گرید هر نوع پیچ و مهره دارای یک شماره است و هر شماره به معنای آن است که مقدار آلیاژ به کار رفته در هر پیچ و مهره چقدر می باشد. ساختار هر نوع پیچ براساس شکل با هم متفاوت است و هر کدام برای کابردهای گوناگونی تولید می‌شوند. برای اندازه گیری پیچ و مهره از قطر و ارتفاع استفاده می‌کنند. بنابراین شما با توجه به نوع نیاز خود پیچی با قطرو اندازه و گرید مناسب را انتخاب و خریداری می کنید. برای اطلاع از قیمت و خرید انواع پیچ و مهره با کارشناسان بخش فروش مگا پیچ تماس حاصل فرمایید. 

راهنمای خرید پیچ و مهره

 

مطالب بیشتر : رزوه پیچ چیست

راهنمای خرید پیچ و مهره صنعتی

از موارد مهمی که قبل از اجرای پروژه ساختمانی باید در نظر گرفت، پیچ و مهره صنعتی است. در هنگام خرید پیچ و مهره باید به موارد کاربرد آن دقت نمود. پیچ ها به دو دسته صنعتی و ساختمانی تقسیم می‌شوند. بنابراین قبل از خرید باید اطلاعات خود را نسبت به انواع پیچ و مهره افزایش دهید. در هنگام خرید پیچ و مهره صنعتی بهتر است به مواردی از جمله: گرید پیچ، استاندارد، سایز و اندازه پیچ با توجه به نوع کار خود دقت نمایید.

 

پیچ و مهره ساختمانی

یک پیچ ساختمانی برای ایجاد اتصال در سازه‌های فلزی یک ساختمان بکار می رود و می بایست تا استانداردها و گرید مورد نظر را را دارا باشد. بطور کلی یک پیچ ساختمانی بر اساس استاندارد پیچ و مهره ساختمانی به گروه کلی فولادی کربنی و فولادی کم آلیاژ تقسیم می‌شود.

 

پیچ های فولادی

پیچ های فولادی نسبت به پیچ های اهنی دارای درصد بسیار زیادز فولاد هستند و با توجه به این موضوع، استحکام و مقاومت این پیچ نیز نسبت به نوع اهنی آن بیشتر است.

 

چه برای استفاده جزئی از پیچ و چه برای خرید عمده و استفاده در صنایع و پروژه های ساختمانی لازم است تا نکاتی را قبل از خرید پیچ ها بدانید!

همانگونه که میدانید پیچ ها دارای انواع مختلفی می باشند. از پیچ استیل و پیچ خشکه گرفته تا پیچ HV و پیچ متری. هر کدام از مواردی که ذکر کردیم در صنایع و بخش های مختلفی کاربرد دارند! این انتهای ماجرا نیست! هرکدام از پیچ دارای سایز، گرید و مشخصات مختلفی می باشند که برای استفاده باید حتما از آن ها اطلاعاع داشته باشید! میخواهیم به چند نکته برای اتصالات فلزی اشاره کنیم:

نکات خرید پیچ

  • گرید پیچ و مهره مربوطه: گرید پیچ و مهره، همان میزان سختی و مقاومت آن می باشد. قابل ذکر است که بدانید برای تنظیم پیچ و مهره باید هر دو آن ها دارای یک گرید هماهنگ باشند و عدم تشابه می تواند عدم اتصال پیچ و مهره را برایتان داشته باشد. از گرید های موجود بازار می توان به 8.8 – 5.6 – 4.8 و… اشاره کرد. بنابر این هنگام خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید.
  • استاندارد: در پیچ ها نیز همانند لوازم های دیگر استانداردهای تعیین شده ای داریم. از شناخته شده ترین استانداردها می توان به استاندارد DIN کشور آلمان اشاره کرد.
  • نوع آبکاری: کارفرمایان و مهندسان برای استفاده از پیچ ها در پروژه های خود نیازمند دانستن نوع آبکاری یا گالوانیزه بودن یا نبودن آن محصول می باشند. اگر محصولات پیچ و مهره مگا پیچ را دنبال کرده باشید، مشاهده کرده اید که در اطلاعات هر محصول گالوانیزه گرم یا سرد یا داکرومات بودن آن قید شده است. این هم از نکات قابل توجه مخصوصا میان کارفرمایان در این حوزه می باشد.
  • سایز و ابعاد: یکی دیگر از مهم ترین مواردی که برای خرید جزئی یا عمده پیچ و مهره باید از آن مطلع باشید سایر و طول قطعات می باشد. تناسب طول و سایز پیچ ها با گرید محصول باید رعایت شده باشد. عدم رعایت این مورد نیز میتواند موجب عدم اتصال آن ها شود.

مشخص کردن تمام ویژگی های بالا به هنگام خرید الزامی می‌باشد.

|

جهت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با شماره تلفن 09120244644 تماس بگیرید!

 

عرضه عمده انواع پیچ با کیفیت

دپارتمان تخصصی پیچ و مهره مگا پیچ، وارد کننده، تولید کننده و عرضه کننده با کیفیت ترین مدل های پیچ و مهره در سراسر کشور میباشد. در صورت تمایل به مشاهده تمامی مدل های پیچ عرضه شده توسط megapich می توانید از صفحه فروش عمده پیچ دیدن فرمایید. در این بخش به نمونه هایی از تولیدات پیچ این گروه صنعتی اشاره می کنیم:

  • پیچ MDF
  • پیچ استیل
  • پیچ خشکه
  • پیچ سر شش گوش
  • پیچ آلن
  • پیچ متری
  • و….

محصولات ذکر شده همگی در فروشگاه مگا پیچ تولید شده و قابل عرضه میباشد، شما عزیزان میتوایند محصولات پیچ را به صورت خرد و یا عمده تهیه نمایید. همچنین شماره تلفن 09120244644 جهت ارتباط شما با پشتیبانی جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا خرید عمده پیچ در نظر گرفته شده است.

 

عرضه پیچ استاد بولت در گرید و سایزهای مختلف

از محصولات محبوب فروشگاه های پیچ و مهره، فروش پیچ استاد بولت می باشد. استاد بولت در صنایع مختلف پتروشیمی و… استفاده می شود. نحوه استفاده از پیچ استاد بولت به کمک 2 مهره می باشد. استاندارد B7، B8، B7M، B8M، B16 از اطلاعات مورد نیاز قبل از تهیه پیچ استاد بولت است که باید از آن اگاه باشید. جهت مشاهده اطلاعات تخصصی این محصول و خرید می توانید از صفحه  پیچ استاد بولت Megapich.com دیدن نمایید.