سیم بکسل کرمان از تعداد معینی قسمت متحرک تشکیل شده است. این قطعات در تعامل دائمی با یکدیگر هستند. سیم بکسل ؛ متشکل از رگه ها، سیم ها است. ماده اصلی آن مفتول فولادی است. سیم هایی با خواص فیزیکی از پیش تعیین شده و همچنین استحکام نامی به دقت پردازش می شوند. بدین ترتیب به شکل خاصی در می آید و تولید سیم بکسل فراهم می شود.

سیم بکسل اغلب در چاه های حفاری نفت، معادن، پل ها، ساختمان ها، استادیوم ها و مناطق مشابه استفاده می شود.

برخی از تکنیک های بافندگی سیم بکسل به منظور افزایش دوام محصولات سیم بکسل که در برابر وزن های بالا مقاوم هستند و اغلب با وزنه های بالا مورد استفاده قرار می گیرند، استفاده می شود .

ساختار سیم بکسل

ساختار سیم بکسل

سیم بکسل به دلیل ساختاری که در آن پردازش می شود نامگذاری شده است. طناب های فرآوری شده خاص می توانند نام های منحصر به فرد خود را داشته باشند. اکستنشن هایی مانند Filler، Standard، Warrington Seale، Seale بیانگر ضخامت، نازکی و چینش سیم ها در رگه ها هستند.

بارهای سنگین خاصی وجود دارد که ماشین‌های صنعتی باید آن‌ها را فشار دهند یا بلند کنند. آنها این بارهای سنگین را به لطف سیم بکسل حمل می کنند. قطر سیم بکسل صنعتی معمولا بین 2 تا 13 سانتی متر متغیر است. علاوه بر کاربرد مکانیکی، با تشکیل کابل های نگهدارنده در سازه های استاتیک بزرگ مانند سقف ورزشگاه ها و پل ها نیز استفاده می شود. قطر تولید سیم بکسل معمولا با کابل 0.6 تا 8 میلی متر شروع می شود.

یک سیم بکسل خوب چگونه باید باشد؟

به دنبال خرید یک سیم بکسل خوب در کرمان هستید؟ پس حتماً باید بقیه مقاله ما را بخوانید. مهم ترین عاملی که کیفیت سیم بکسل را تعیین می کند، سیم های با محتوای کربن بالا است. هر چه میزان استفاده از سیم های پر کربن در سیم بکسل بیشتر باشد، احتمال خوردگی طناب کمتر می شود. با این حال، وضعیتی مانند این وجود دارد; بهترین طناب طنابی است که به طور کامل برای هدف خود استفاده شود. سیم بکسل به بیش از یک روش تولید می شوند. تکنیک های مختلفی نیز برای دستیابی به بهترین هارمونی بین سیم های ضخیم و نازک ایجاد شده است. این تکنیک های مختلف بیشتر مناطق استفاده از سیم بکسل را تعیین می کنند.

مناطق استفاده از انواع سیم بکسل در کرمان

در مقاله خود اشاره کردیم که سیم بکسل ساختار بسیار محکمی دارند. با این حال، منطقه ای که از طناب استفاده می شود و تکنیک تولید کاملاً متفاوت است. اگر سیم بکسل ; اگر در دریا، جرثقیل ها و به عنوان طناب بکسل استفاده شود. مناسب ترین نوع طناب طناب نوفلکس است. تکنیک بافندگی این طناب سیمی با بقیه کاملا متفاوت است. بنابراین جزو طناب های ایده آل برای استفاده زیاد است.

اگر به دنبال سیم بکسل در کرمان – بم هستید که در کارهای حفاری یا معدن از آن استفاده کنید . انتخاب سیم سیم بکسل پرکننده با سیم های بیرونی ضخیم مناسب است. با سیم های بیرونی ضخیم خود بسیار انعطاف پذیر است. بنابراین نوع طناب مناسبی برای عملیات کشش است.

اگر به دنبال نوعی طناب هستید که بتوان از آن برای معادن شن و ماسه، معدن، بارکشی، حفاری جرثقیل و حفاری استفاده کرد. باز هم، سیم بکسل فیبر برای استفاده شما مناسب است. این سیم بکسل; با استفاده از تکنیک های مختلف بافندگی در سیم هایی با ظرافت های مختلف گرد هم آمده است. به عنوان یک نوع طناب بسیار بادوام شناخته می شود.