مهره جوش که بسیاری آن را با نام WELD NUT نیز می‌شناسند یکی از رایج‌ترین انواع مهره‌ها در مصارف خانگی و صنعتی هستند. این ابزار به منظور فیکس کردن اتصال‌های پیچی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر با زیاد شدن تقاضا و کاربرد گسترده‌ای که این مهره‌ها دارند می‌توان انواع مهره جوشی متنوعی را از بازار خریداری کرد. تمامی مهره‌ جوش‌های معتبر و باکیفیت بر اساس استاندارد ۹۲۸DIN- و ۹۲۹DIN- طراحی و ساخته می‌شوند. شرکت مگا پیچ یکی از معتبرترین شرکت‌های فروش مهره جوشی بوده و شما می‌توانید از طریق همین شرکت نسبت به خرید آن اقدام کنید. برای اطلاع از قیمت مهره جوشی و هر چیز دیگری که باید قبل از خرید بدانید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت و خرید پیچ و مهره با شماره های زیر تماس بگیرید.

دفتر تهران:02165429531

دفتر کرج: 0263462098

مهره جوشی چیست ؟

مهره های جوش یکی از محصولات بست های صنعتی است که مورد توجه قرار نگرفته و کمتر شناخته شده اند. مهره های جوشی استاندارد نقطه ای و پروجکشنی راه موثری برای اتصال دائمی یک بست به قطعه کار فلزی ارائه می دهند که به قطعات یا بست های اضافی اجازه می دهد تا به قطعه کار اولیه اضافه شوند.

فروش مهره جوشی

مهره های جوشی قابلیت باز شدن دوباره را ندارند. به همین دلیل در مکان‌هایی که نیاز به باز کردن مجدد آن نیست استفاده می‌شوند. به همین دلیل بسیاری از کاربران، مهره جوشی را با هدف افزایش مقاومت مکانیکی در یک قطعه تهیه می‌کنند. شرکت مگا پیچ یکی از پیشگامان تولید کننده مهره جوشی است. این شرکت در زمینه تولید و پخش انواع پیچ‌ها و مهره‌ها فعالیت داشته و در صورت لزوم می‌توانید خرید انواع مهره جوشی و سایر انواع مهره‌ها را از طریق همین شرکت انجام دهید.

مطالب بیشتر: خرید مهره قفلی

انواع مهره جوشی

همانند اکثر پیچ‌ها و مهره‌هایی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند مهره‌های جوشی نیز در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. هر یک از این انواع در محیط‌های مختلف کاربرد داشته و مصرف‌کننده‌ها باید توجه داشته باشند تا مناسب‌ترین نوع آن‌ها را با توجه به هدفی که دارند انتخاب و خریداری کنند. از جمله رایج‌ترین انواع آن‌ها عبارتند از:

  • مهره جوشی شش گوش (مطابق با استاندارد DIN929)
  • مهره جوشی چهار گوش (مطابق با استانداردهای DIN928 و DIN929c)
  • مهره جوشی گالوانیزه (به صورت گالوانیزه سرد، داکرومات، گرم)
  • مهره جوشی سیاه
  • مهره جوشی استیل
  • مهره جوشی m8

تمامی انواع مهره جوشی نام برده شده در بالا در فروشگاه اینترنتی مگا پیچ موجود بوده و در صورت نیاز می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آن اقدام کنید. برای اطلاع از به روزترین قیمت‌ها قبل از نهایی کردن تصمیم خود با ما تماس بگیرید.

مطالب بیشتر: فرایند تولید پیچ و مهره

قیمت مهره جوشی

شرکت مگاپیچ یکی از مجهزترین شرکت‌های فروش پیچ و مهره است. به طوری که تمامی انواع مهره جوشی را دارا بوده و مصرف‌کننده‌ها می‌توانند از طریق ما سفارشات خود را ثبت کنند. در صورتی که در مورد خرید مهره جوشی خود شک دارید می‌توانید با مشاور فروش ما تماس گرفته و تمامی اطلاعات لازم را قبل از خرید به دست آورید. هدف اصلی ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز بوده و نهایت سعی خود را در ارائه بهترین کیفیت با مناسب‌ترین قیمت می‌کنیم.

مگاپیچ: پیشرو در تولید پیچ و مهره‌های جوشی باکیفیت

مگاپیچ، به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان پیچ و مهره‌های جوشی در ایران، مفتخر است طیف گسترده‌ای از پیچ و مهره‌های جوشی با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا به مشتریان خود ارائه دهد.

ما در مگاپیچ از مواد اولیه مرغوب و ماشین‌آلات پیشرفته در فرآیند تولید پیچ و مهره‌های جوشی استفاده می‌کنیم تا محصولاتی با دوام بالا، استحکام استثنایی و عملکرد بی‌نقص به شما ارائه دهیم.

پیچ و مهره‌های جوشی مگاپیچ در گریدهای مختلف و برای کاربردهای متنوع در صنایع مختلف از جمله:

  • صنعت نفت و گاز
  • پتروشیمی
  • نیروگاه‌ها
  • صنایع ساختمانی
  • صنایع سنگین
  • و …