پیچ دو سر رزوه (پیچ دو سر دنده) نام دیگر استاد بولت می باشد و به گونه ای طراحی شده اند که از دو طرف آن می‌توان استفاده کرد دو سر پیچ دو سر رزوه دارای طول مساوی و یکسان است و از دسته A2 می باشند. پیچ‌ دوسر رزوه طبق استاندارد ASTM A193 در گریدهای مختلف تولید می‌شود.  در ساخت این نوع پیچ از فولاد و استنلس استیل استفاده می‌شود. به دلیل مقاومت بالای این پیچ در برابر حرارت، اغلب در صنایع نفت و پتروشیمی، خطوط سیال و آب و فاضلاب به کار می‌روند. نوک این پیچ ها به صورت گردشده می‌باشد. برای استعلام قیمت و خرید انواع پیچ و مهره به بخش خرید پیچ و مهره مگا پیچ مراجعه کنید. 

 

 

پیچ دو سر رزوه

 

پیچ دو سر رزوه

پیچ دو سر رزوه معمولا بصورت اینچی تولید می شود و همراه با مهره مناسب همان آلیاژ و متریال مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

قیمت پیچ دوسر رزوه

پیچ دو سر رزوه به دلیل تنوع بالا و طراحی منحصر به فردی که دارد در اغلب صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین تنوع بالا سبب شده تا قیمت پیچ دوسر رزوه بسته به ابعاد، جنس، برند تولیدی، داخلی یا خارجی بودن و موارد بسیاری دیگر از این قبیل متفاوت باشد. کاربران برای جلوگیری از پرداخت هزینه بالا می‌توانند با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و بعد از دریافت راهنمایی‌های لازم نسبت به خرید خود اقدام کنند. شما می‌توانید بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب از طریق شرکت مگاپیچ  تهیه فرمایید. توجه داشته باشید که یک خرید با کیفیت شما را از هزینه‌های بعدی مربوط به تعویض قطعه و یا تعمیر مداوم آن در امان نگه می‌دارد.

محصولات بیشتر: پیچ و مهره استیل

استاندارد پیچ دوسر رزوه

پیچ‌های دو سر رزوه با توجه به طراحی خاصی که دارند توانسته‌اند مورد توجه بسیاری از کاربران در پروژه‌های مختلف صنعتی قرار بگیرند. به طوری که انواع پیچ و مهره دوسر رزوه را می‌توان در سه دسته متفاوت قرار داد. هر یک از این سه گروه دارای استانداردها و ویژگی‌های خاص خود بوده و کاربران می‌تواند با مراجعه به شرکت‌های معتبر فروش پیچ و مهره باکیفیت‌ترین گزینه ممکن را انتخاب و خریداری کنند. در زیر به معرفی هر سه نوع به همراه استاندارد پیچ دوسر رزوه در نظر گرفته شده پرداخته‌ایم:

  • پيچ‌هاي استاد بولت نوع ۱؛ سرتاسر رزوه بوده و طبق استاندارد UNRC-2A طراحی و تولید شده‌اند.
  • پيچ‌های استاد بولت نوع ۲؛ از ابتداي دندانه يک طرف سر تا ابتداي دندانه سر ديگر پيچ دارای رزوه هستند و طبق استاندارد ANSI B16.5 تولید می‌شوند.
  • پیچ‌های استاد بولت نوع ۳؛ دارای دو سر دنده بوده و انتهای آن‌ها رولینگ کاري شده است. این نوع پیچ‌ها دارای استاندارد UNRC-2A هستند.

 

خرید پیچ دو سر رزوه

با توجه به حساسیت بالایی که در خرید پیچ دو سر رزوه وجود دارد توصیه می‌شود تا قبل از نهایی کردن خرید خود از انتخاب گزینه مناسب اطمینان حاصل کنید. از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی که در حین خرید باید توجه داشت کیفیت جنس و ابعاد صحیح با توجه به کاربرد آن است. تنها راه برای اطمینان از کیفیت خرید خود مراجعه به شرکت‌های معتبر فروش پیچ و مهره است. حساسیت این موضوع به قدری بالا است که در صورت عدم انجام یک خرید خوب باید خود را آماده پرداخت هزینه‌ها و خسارت‌های زیاد بعدی کنید؛ که به مرور زمان به دلیل خرابی و شکستگی قطعات و اتصالات باید صورت بگیرد.

 

مطالب بیشتر: پیچ و مهره گالوانیزه

خرید و قیمت پیچ دو سر رزوه

برای استعلام قیمت و خرید پیچ دو سر رزوه با کارشناسان بخش فروش مگا پیچ تماس بگیرید. صنایع پیچ و مهره مگا پیچ با چند سال سابقه در تهران و کرج شعبه رسمی دارد.