آیا می توانید ماشین های بدون مهره و پیچ و مهره را تصور کنید؟ احتمالا نه، درست است؟ تقریباً تمام سخت‌افزارهای فرآوری‌شده، اعم از موبایل، تلویزیون، اتومبیل، یخچال و تلویزیون و همچنین سخت‌افزارهای صنعتی مانند ماشین‌های تراش و تجهیزات الکتریکی از انواع مختلفی از بست‌های مکانیکی یا پیچ استفاده می‌کنند. بست های مکانیکی بسته به کاربردشان می توانند انواع مختلفی داشته باشند، برخی از آنها پیچ های چوبی، پیچ های سرپیچ، واشر قفلی، پیچ های درپوش، پیچ های محرک فلزی، واشرهای تخت و بسیاری دیگر هستند.

این مقاله در مورد انواع مختلف بست ها، مواد بست مورد استفاده در تولید آنها، پوشش های مختلف برای اکثر بست ها و مهره های شش گوش و نحوه انتخاب بست ها بحث می کند. در این مطلب قصد داریم تا لیست تولید کنندگان پیچ و مهره تبریز را به شما معرفی کنیم. مگاپیچ سال هاست در زمینه فروش عمده پیچ و مهره در تبریز فعالیت دارد. برای اطلاع از قیمت و خرید پیچ و مهره با ما تماس بگیرید.

برای خرید پیچ و مهره با شماره تلفن 0912024464402165429531 تماس بگیرید

خرید پیچ و مهره در شهر تبریز

پیچ ها و مهره در تبریز

بست های پیچی رایج ترین نوع اتصال دهنده ها هستند. آنها بسیار متنوع و بادوام هستند. این پیچ های سوکت باید رزوه های داخلی فرسوده شده را که در تمام طول آنها پوشانده شده است ثابت کنند و سر آنها به اشکال مختلف می آید. پیچ ها به رزوه های داخلی در اجسام برای نگه داشتن آنها در کنار هم نیاز دارند. آنها نخ های نر را در جسمی که در آن قرار می دهند ایجاد می کنند. این امر نیاز به پیش ضربه زدن را کاهش می دهد.

طرح‌های زیادی از بست‌های پیچ به صورت تجاری در دسترس هستند، به‌عنوان مثال پیچ‌های ماشینی، پیچ‌های عرشه، پیچ‌های فلزی، مهره‌های قفلی، واشر قفلی، پیچ‌های ست بدون سر و بسیاری موارد دیگر. برخی از این موارد عبارتند از:

سایر محصولات: خرید سیم بکسل

انواع پیچ و مهره در شهر تبریز

  • پیچ ماشین

پیچ های ماشینی برای بستن دو جسم فلزی استفاده می شود. آنها در سوراخ های از قبل رزوه شده وارد می شوند، به همین دلیل است که پیچ های ماشینی گاهی اوقات به عنوان اتصال دهنده های رزوه ای نیز شناخته می شوند.

  • پیچ ورق فلزی

این پیچ دارای سوراخ های تیز برای اتصال فلز به اشیاء دیگر هستند. آنها می توانند ورق فلز، پلاستیک و چوب را با استفاده از نقطه بریدگی خود برش دهند. پیچ های ورق فلزی معمولاً بهترین اتصال را در سوراخ رزوه دار یا سوراخ کوبیده ایجاد می کنند.

  • پیچ خشکه

آنها دارای سوراخ های درشت و سرهای مخروطی با نوک های ظریف هستند که بدون آسیب رساندن به مواد در دیوار خشک قرار می گیرند.

  • پیچ آلن

این پیچ ها دارای یک سوکت شش ضلعی در سر خود برای استفاده با آچار آلن هستند

انواع مختلف پوشش های موجود با پیچ ماشین

اتصال دهنده ها در شرایط سخت محیطی ممکن است دوام و مقاومت در برابر خوردگی خود را از دست بدهند. پوشش دادن بست ها به جلوگیری از این پیامدها کمک می کند و به بهبود عملکرد آنها کمک می کند. پوشش‌های مختلفی به صورت تجاری در دسترس هستند که با توجه به تنوع در انواع اتصال دهنده‌ها متفاوت است که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌شود:

  • روی شفاف و زرد

پوشش های روی ارزان هستند و بنابراین محبوب ترین پوشش هستند. بست های شفاف روی دارای مقاومت اکسیداسیون بالایی هستند. هر دو بست با روکش Clear Zinc و Yellow Zinc برای استفاده در محیط های مرطوب ایده آل هستند.

  • کروم و نیکل

هر دوی آنها مقاومت در برابر خوردگی را بهبود می بخشند اما برای ایجاد حس زیبایی شناختی به بست ها استفاده می شوند.

  • فسفات خاکستری

بست های با روکش فسفات خاکستری طول عمر بهتری دارند.

  • الکترو گالوانیزه

این پوشش لایه های نازکی از روی را برای محافظت در برابر خوردگی اضافه می کند .

  • برنج و برنز

هر دوی این فلزات مقاومت در برابر خوردگی بالایی دارند و از نظر بصری جذاب هستند، بنابراین از آنها برای افزودن نکات تکمیلی به بست ها استفاده می شود.

از آنجایی که بست ها از مواد مختلفی ساخته می شوند، آنها نیز در معرض مواد پوششی مختلفی قرار می گیرند، گاهی اوقات برای محافظت از آنها در برابر خوردگی، و گاهی اوقات پوشش نقش بسیار زیادی در ایجاد اتصال بهتر بین دو یا چند جسم دارد.

خرید پیچ و مهره در تبریز

اگر تا به حال به بخش اتصال دهنده های یک فروشگاه سخت افزاری در مرکز خانه رفته باشید، می دانید که این تجربه چقدر می تواند ترسناک باشد. ممکن است فقط به چند پیچ ​​نیاز داشته باشید، اما چه نوع پیچی باید تهیه کنید؟ هزاران نوع پیچ وجود دارد و هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم همه آنها را انتخاب کنیم، بنابراین به شما یک نمای کلی از رایج ترین انواع پیچ ها و آنچه برای نجاری نیاز دارید ارائه خواهم داد.

پیدا کردن مهره‌ها و پیچ‌های مناسب برای یک پروژه گاهی اوقات می‌تواند چند ثانیه طول بکشد، در حالی که گاهی اوقات به یک پروژه بزرگ تبدیل می‌شود.

وقتی به تعداد مهره‌ها و پیچ‌های موجود در بازار فکر می‌کنید، صدها یا نه هزاران عدد از آنها برای مصرف‌کنندگان در دسترس است.

با انتخاب مگاپیچ، می‌توانید تقریباً هر پیچ یا مهره‌ای را که برای همه پروژه‌های خانگی یا تجاری کوچک نیاز دارید، پیدا کنید.

مهم است که به یاد داشته باشید که مگاپیچ فروشگاهی است که برای نیازهای مسکونی طراحی شده است.

در بیشتر مواقع، می‌توانید برخی از گزینه‌های منحصربه‌فرد برای پروژه‌ها را سفارش دهید، اما ممکن است استفاده از تامین‌کننده‌ای که به‌طور خاص برای کمک به شما در یافتن مهره‌ها و پیچ‌ها برای نیازهایتان طراحی شده است، گزینه بهتری باشد.