پیچ و مهره سوله سازی برای مونتاژ ساختمان فولادی شما حیاتی هستند. سوله های کوچکتر ممکن است از مهره ها و پیچ های کوچکتر برای اتصالات استفاده کنند. یکی از پرطرفدارترین پیچ و مهره های ساخت سوله ساختمان برای سوله های کوچک و متوسط، پیچ و مهره های 12 گرید 100، 120 و 140 می باشد.

بخش جدایی‌ناپذیر ساختمان‌های پیش ساخته فلزی به استحکام و کیفیت پیچ‌ها، مهره‌ها و پیچ‌های اتصال آنها بستگی دارد. هر ساختمانی به اندازه اتصالاتش قوی است.

ستون های فولادی از پیش مهندسی شده به دیوارهای محیطی بتنی، پایه ها، یا دال ها با پیچ و مهره های فولادی با مقاومت بالا متصل می شوند که به آنها انکر بولت می گویند .

پیمانکار پیچ های مناسب را به صورت محلی خریداری می کند. قرار دادن پیچ ها در فونداسیون با شابلون ها، محل مناسب انکربولت را قبل از ریختن بتن تضمین می کند.

موبایل: 09120244644

دفتر تهران:02165429531

دفتر کرج: 0263462098

ارتباط از طریق پیام رسان ایتا

09120244644

خرید پیچ مخصوص سوله

پیچ و مهره اسکلت ساختمان چیست؟

پیچ سوله سازی به اتصال مکانیکی موقت گفته می شود که معمولاً با مهره و واشر برای اتصال دو یا چند قطعه استفاده می شود. وظیفه پیچ ها ایجاد ارتباط بین دو قطعه مجزا و جدا می باشد. به طور معمول، رایج ترین ویژگی پیچ ها، اتصال قطعات و نگه داشتن آنها در جای خود است. مهم ترین کاربرد پیچ ها، در صنعت ساختمان سازی است.

به طور کلی، پیچ و مهره های ساختمانی برای ایجاد اتصالات بین عناصر سازه ای و یا نصب آنها بر روی سطح یا مواد استفاده می شود. در برخی موارد، پیچ و مهره ها بخشی دائمی از یک سازه هستند، به این معنی که پس از نصب، نمی توان آنها را جابجا کرد و نیازی به تعمیر و نگهداری یا تعویض بیشتری ندارد.

انواع پیچ و مهره اسکلت ساختمان

پیچ و مهره های ساختمانی معمولاً شامل یک سر است که ممکن است گرد، مربع، شش ضلعی یا اشکال دیگر باشد، یک گردن مستقیماً زیر آن، و طول یا بدنه اسمی که ممکن است به طور کامل رزوه شود یا شامل یک قسمت بدون رزوه باشد که معمولاً به آن ساق می گویند.

این ویژگی ها و سایر ویژگی ها بر اساس نوع پیچ ساختمانی متفاوت خواهد بود. این ویژگی ها یک پیچ را قادر می سازد تا به روش خاصی عمل کند. به عنوان مثال، پیچ‌های عبوری به‌طور ویژه برای نگه‌داشتن بارهای سنگین ساخته شده‌اند، در حالی که پیچ‌های فلنج زمانی استفاده می‌شوند که توزیع بار گسترده‌تر تحت بار گیره‌ای مورد نیاز است.

ما مجموعه ای کامل از رایج ترین پیچ و مهره های سوله سازی، از جمله پیچ های ساختمانی، صنعتی و دریایی را ارائه می دهیم. علاوه بر انواع مختلف مانند پیچ‌ها و میله‌های رزوه‌دار ASTM ، پیچ‌های لنگر، بولت‌های عقب‌افتاده، پیچ‌های ضد ضربه و اجزای مشابه، ما می‌توانیم مواد، پوشش‌ها و گزینه‌های درمان مختلفی را برای بهترین کاربرد ارائه کنیم.

به عنوان مثال، پیچ های ساختمانی گالوانیزه ما مقاومت بیشتری را برای کاربردهای بیرونی ایجاد می کنند. پیچ و مهره های ساختمانی فولادی ما شامل انواع آلیاژها و گریدها مانند فولاد کربن، ملایم و استحکام کششی بالا می باشد.

پیچ های سوله را چقدر باید محکم ببندم؟

روش‌های متعددی برای کشش پیچ‌ها با کشش بالا استفاده می‌شود، اما به‌عنوان یک قاعده، محکم کردن چرخش مهره برای پیچ‌های اتصال سوله ساختمان مناسب است.

خرید پیچ و مهره سوله سازی

ما مفتخریم که سطحی از کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهیم که تنها زمانی می توان از آن اطمینان حاصل کرد که پیچ های ساختمانی در داخل کشور تولید شوند. ما می دانیم که شما به پیچ و مهره هایی نیاز دارید که با استانداردهای استثنایی ساخته شده و برای انجام سریع سفارش در دسترس هستند. به همین دلیل است که ما قابلیت هایی را حفظ می کنیم که ما را قادر می سازد چنین نیازهایی را برآورده کنیم.

لطفاً در صورت داشتن هر گونه سؤال یا شرایط خاص، مستقیماً با ما تماس بگیرید.

راهنمای پیچ و مهره سوله سازی

پیچ های تکمیلی که برای بستن روکش فلزی بیرونی و سقف استفاده می شود، جزییات کوچکی در ساختمان فلزی به نظر می رسد. با این حال، کیفیت این پیچ های خارجی بسیار مهم است.

خرید پیچ و مهره اسکلت فلزی از مگاپیچ

 

پیچ و مهره، یکی از مهم ترین اجزای اسکلت فلزی است. این اتصال دهنده ها، وظیفه انتقال نیرو و اتصال قطعات فلزی به یکدیگر را بر عهده دارند.

 

پیچ و مهره های اسکلت فلزی در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. این ویژگی ها شامل:

  • نوع فلز: پیچ و مهره های اسکلت فلزی معمولاً از فولاد ساخته می شوند. فولاد، مقاومت بالایی در برابر خوردگی و عوامل محیطی دارد.
  • درجه سختی: پیچ و مهره ها در درجات سختی مختلفی تولید می شوند. درجه سختی، مقاومت پیچ و مهره در برابر کشش و برش را تعیین می کند.
  • نوع رزوه: پیچ و مهره ها در انواع مختلف رزوه تولید می شوند. نوع رزوه، نحوه اتصال پیچ و مهره به یکدیگر را تعیین می کند.

انتخاب نوع پیچ و مهره مناسب برای اسکلت فلزی، اهمیت زیادی دارد. نوع پیچ و مهره باید با توجه به نوع اسکلت، بار وارده بر آن و شرایط محیطی انتخاب شود.

پیچ و مهره های اسکلت فلزی، نقش مهمی در ایمنی و استحکام سازه ایفا می کنند. به همین دلیل، انتخاب و نصب صحیح این اتصال دهنده ها، اهمیت زیادی دارد.

https://www.bacoent.com/