اگر به تازگی با پیچ و مهره ها آشنا شده اید و می خواهید در مورد آنها بیشتر بدانید، این پست فقط برای شماست، زیرا ما برخی از محبوب ترین انواع بست را بررسی می کنیم. این به عنوان یک راهنما به شما کمک می کند تا در مورد آنها بیشتر بدانید.

هر روز بدون اینکه متوجه شوید با انواع مختلف پیچ و مهره ها در تماس خواهید بود! پیچ و مهره ها را می توان در لوازم خانگی معمولی به ابزارهای با فناوری پیشرفته یافت. پیچ و مهره ها تقریباً در همه چیز استفاده می شوند. ممکن است به آنها فکر نکنید، اما آنها نقش مهمی در زندگی ما دارند. چه میز و صندلی هایی که روی آن ها می نشینیم و چه خودروی شما، هر چیزی که استفاده می کنیم به یک بست متکی است. هیچ راه حلی در این مورد نیست.

سایر محصولات: خرید سیم بکسل

مواد مورد استفاده برای تولید اتصال دهنده ها

برای ایجاد اتصال دهنده ها از مواد زیر استفاده می شود.

  • آلومینیوم
  • تیتانیوم
  • فولاد ضد زنگ
  • فولاد
  • فولاد کربن
  • فولاد کربنی متداول ترین ماده ای است که برای ساخت بست ها استفاده می شود. تیتانیوم برای کاربردهای هواپیما و آلومینیوم برای کاربردهای سبک استفاده می شود.

محصولات بیشتر: پیچ و مهره اصفهان

کاربرد پیچ و مهره در کرمانشاه

پیچ ها به عنوان اتصال دهنده های عالی در نظر گرفته می شوند. آنها معمولاً برای همه انواع کاربردها، از کارهای بزرگ خودرو گرفته تا سوله های باغ کوچک (پیچ و مهره سوله سازی) استفاده می شوند. برخلاف میخ هایی که ضعیف هستند، پیچ ها بادوام و محکم هستند. آنها دارای شیارهایی هستند که به شما امکان می دهد هر طور که می خواهید ببندید و باز کنید. علاوه بر این، خطوط رزوه پیچ، اشیاء را بدون خطر لیز خوردن، محکم در کنار هم نگه می دارند. ثابت شده است که پیچ ها بهترین اتصال دهنده ها هستند.

پیچ و مهره در کرمانشاه

پیچ ها اتصال دهنده های معمولی هستند که چسبندگی بهتری به اجسام ارائه می دهند. آنها به طور گسترده ای در صنعت خودرو استفاده می شوند. پیچ ها به مهره ها و واشرها تقسیم می شوند. هر دوی اینها برای محکم نگه داشتن مواد از یکدیگر حمایت می کنند.

پیچ و مهره ها  نوعی اتصال ساختاری هستند. از آنها برای اتصال سازه های فولادی استفاده می شود. هر سازه فولادی مجموعه‌ای از اعضای مختلف مانند تیرها، ستون‌ها و اعضای کششی و غیره است. انواع مختلف اتصال دهنده های موجود برای ایجاد اتصالات عبارتند از: پرچ، پیچ، پین و جوش. اتصالات (یا اتصالات ساختاری) ممکن است بر اساس یک روش بست به عنوان اتصالات پرچ، اتصالات پیچ و مهره و اتصالات جوشی طبقه بندی شوند.

راهنمای خرید پیچ و مهره از کرمانشاه

مهره و پیچ لوازم جانبی مهمی هستند که در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند. چه نجار باشید، چه مکانیک، یا در هر مکانی مشغول به کار کردن مهره ها و پیچ و مهره های مورد نیاز برای سفت کردن یا شل کردن قطعات با کمک انواع مختلف آچار است.

اگر این مقاله را روی موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ می‌خوانید، داخل آن از پیچ و مهره نیز استفاده شده است یا اگر روی صندلی (نه پلاستیکی)، نیمکت نشسته‌اید، می‌توانید ببینید که از مهره و پیچ استفاده شده است.

برای خرید پیچ و مهره با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

پیچ شیروانی مته ای

پیچ شیروانی مته ای نوعی اتصال دهنده هستند که برای ایجاد رزوه در سوراخ‌های از پیش سوراخ‌شده در موادی مانند چوب، پلاستیک و فلز طراحی شده‌اند. طراحی سر واشر شش ضلعی امکان گشتاور بیشتر و نگه داشتن ایمن را فراهم می کند، در حالی که ویژگی پیچ ضربه ای باعث ایجاد رزوه ها در هنگام وارد شدن پیچ می شود و نیاز به ابزار رزوه کاری جداگانه را کاهش می دهد.

https://leytonfasteners.co.uk/introduction-to-fasteners/