اگر سر رشته کوچکی در حوزه پیچ و مهره داشته باشید حتما بارها نام پیچ و مهره ۱۲.۹ به گوشتان خورده است. این مدل یکی از پرکاربردترین انواع پیچ‌ها و مهره‌های موجود در بازار می‌باشد. زیرا به دلیل جنس سختی که دارند در اکثر حوزه‌های مربوط به صنعت سخت از آن استفاده می‌شود. اگر بخواهیم مقایسه کوچکی بین این پیچ و مهره با نمونه‌های خارجی و بین‌المللی بکنیم می‌توان گفت هم رده گرید 8 در دستگاه آمریکایی است. از جمله ویژگی‌های حائز اهمیت پیچ و مهره کلاس ۱۲.۹ می‌توان به توانایی تحمل باری در حدود ۹۰ درصد بار اسمی که دارد اشاره کرد. به عبارتی دیگر این کلاس از پیچ و مهره به ازای هر میلی‌متر مربع سطح مقطع وزنی در حدود ۱۲۰ کیلوگرم را بدون کوچکترین تغییر شکل متحمل خواهد شد.

 

برای استعلام قیمت و خرید انواع پیچ و مهره با کارشناسان بخش فروش مگا پیچ تماس بگیرید. 

02165429531

 

کاربرد پیچ و مهره کلاس ۱۲.۹

مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد پیچ و مهره کلاس ۱۲.۹ با توجه به ویژگی‌ تحمل بار بالا در حوزه صنایع سنگین است. همان طور که گفته شد بدون تغییر شکل می‌تواند وزنی معادل ۱۲۰ کیلوگرم را به ازای هر یک میلی‌متر سطح مقطع تحمل کند. از جمله رایج‌ترین کاربردهای این کلاس از پیچ‌ها و مهره‌ها عبارتند از:

  • دکل‌های مخابراتی
  • صنایع پل سازی
  • صنایع سد سازی
  • صنعت ساختمانی و …

پیچ و مهره ۱۲.۹

 

جنس و متریال پیچ و مهره کلاس ۱۲.۹

بخش اصلی جنس و متریال پیچ و مهره کلاس ۱۲.۹ را فولاد داکتیلی تشکیل می‌دهد. به طوری که می‌توان گفت این کلاس از پیچ و مهره‌ها مقاومت کششی بسیار بالایی که دارند را مدیون جنس فولادی خود هستند. از طرفی دیگر فولاد داکتیلی باعث می‌شود تا این پیچ‌ها به محض قرار گرفتن در معرض رطوبت و اسید شدیدا آسیب‌پذیر شوند. البته این مشکل نیز با آبکاری گالوانیزه گرم و یا داکرومات حل شده و آن‌ها را به یک وسیله بی‌نظیر در بین تجهیزات صنایع سنگین تبدیل کرده است.

خرید پیچ و مهره ۱۲.۹

صنایع پیچ و مهره مگا پیچ یکی از تولید کنندگان انواع پیچ و مهره‌های کاربردی در صنایع مختلف می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت که باعث شده در بین خریداران محبوبیت زیادی پیدا کند کیفیت بالای اجناس در برابر قیمت معقول و مناسب است. در صورت نیاز می‌توانید خرید پیچ و مهره ۱۲.۹ خود را از طریق این شرکت انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از لیست قیمت پیچ و مهره کلاس ۱۲.۹ همین الان از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید. کارشناسان فروش ما همواره آماده پاسخ‌گویی و راهنمایی مشتریان هستند.