در این بخش قصد داریم تا به معرفی بزرگترین تولید کننده پیچ و مهره در ایران بپردازیم. گروه صنعتی مگاپیچ یکی از بزرگترین تولید کننده های پیچ و مهره در ایران است و دارای دو شعبه در تهران و یکی در کرج می‌باشد. در این بخش قصد داریم تا به معرفی محصولات این گروه صنعتی بپردازیم. مگاپیچ با بهره گیری از افراد توانمند در این حوزه سعی دارد تا با اتکا به اعتبار برند خود و کیفیت محصولات خود، بازار داخلی را از آن خود نماید. رسالت گروه صنعتی مگاپیچ ارائه محصولات با کیفیت و به روز است. بهترین برند پیچ و مهره را از ما بخواهید.

موبایل: 09120244644

دفتر تهران:02165429531

دفتر کرج: 0263462098

ارتباط از طریق پیام رسان ایتا

09120244644

مگاپیچ تولید کننده پیچ و مهره در ایران

گروه صنعتی مگاپیچ با بیش از چندین سال سابقه درخشان، سال هاست که در زمینه واردات، تولید انواع پیچ و مهره، واشر، رول بولت و سیم بکسل فعالیت دارد. پیچ و مهره ها در تمامی صنایع از جمله ساختمان سازی، خودروسازی، هواپیما سازی کاربرد دارند.

پیچ و مهره ها یکی از اساسی ترین اجزای مهندسی و ساخت و ساز هستند، با این حال تولید آنها به یک فرآیند پیشرفته و با فناوری پیشرفته با مراحل متعدد تبدیل شده است. اگر در جست و جوی تولیدی پیچ و مهره تهران و کرج هستید، ما مفتخریم که با شما همکاری کنیم.

بهترین برند پیچ و مهره

بهترین برند پیچ و مهره

در صورتی که قصد خرید و یا سفارش انواع پیچ و مهره را دارید، هم اکنون با کارشناسان بخش فروش مگاپیچ تماس حاصل فرمایید.

گروه صنعتی مگاپیچ به عنوان یکی از تامین کنندگان پیشرو اتصال دهنده ها در صنعت پتروشیمی، ساختمان سازی و…، در تمام مراحل و جنبه های تولید پیچ ​​مهارت بالایی دارد.

محصولات بیشتر: پیچ استاد بولت

خلاصه ای از فرآیند تولید:

  • سیم – بدون سیم پیچ، صاف شده و به طول بریده شده است.
  • آهنگری سرد – قالب گیری فولاد به شکل مناسب در دمای اتاق.
  • سر پیچ – به تدریج با فشار دادن فولاد به قالب های مختلف در فشار بالا شکل می گیرد.
  • نخ زنی – نخ ها با غلتاندن یا برش به وجود می آیند.
  • عملیات حرارتی – پیچ در معرض حرارت شدید قرار می گیرد تا فولاد سخت شود.
  • درمان سطح – بستگی به کاربرد دارد. روکش روی برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی رایج است.
  • بسته بندی / انبارداری – پس از کنترل کیفیت برای اطمینان از یکنواختی و سازگاری، پیچ ها بسته بندی می شوند.

محصولات بیشتر: پیچ و مهره سوله سازی

پیچ های آهنی

یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین محصولات دپارتمان تخصصی مگاپیچ، عرضه انواع پیچ آهنی در سایزهای M4 تا M48 می‌باشد. این محصول دارای کربن بسیار کمی بوده و از این رو در صنایع عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. این پیچ به صورت تمام رزوه و دارای سر شش گوش بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار است. این محصول را می توانید از تولید کنندگان پیچ و مهره در تهران مانند مگاپیچ تهیه و خریداری نمایید.

محصولات بیشتر:  واشر فنری تخت

پیچ شش گوش آهنی سفید

پیچ های آلنی

پیچ الن به صورت یک استوانه رزوه شده با یک گل پیچ حفره ای می باشد که برای باز و بسته کردن این نوع محصول نیاز به اچار مخصوص خواهید داشت. این محصول در انواع مختلف کله قارچی، سرتخت و مغزی و در جنس های آهن و استیل در فروشگاه اینترنتی مگاپیچ موجود می باشد.

محصولات بیشتر: پیچ و مهره استیل

پیچ های الن

محصولات بیشتر: پیچ ورشویی

دپارتمان تخصصی مگا پیچ

مگاپیچ نامی آشنا در صنعت پیچ و مهره گالوانیزه است که می توانید نام این برند را در لیست تولید کنندگان پیچ و مهره ایران بیابید. در خصوص نحوه خرید محصولات می توانید به دو صورت حضوری از طریق مراجعه به شعبه های تهران و البرز سفارش خود را ثبت کنید و یا به صورت غیرحضوری و تماس تلفنی درخواست فاکتور نمایید، و سپس سفارش خود را از سراسر ایران به ثبت برسانید.

محصولات بیشتر:  مهره خاردار

برای تولید پیچ ​​و مهره از چه موادی استفاده می شود؟

اکثر اتصال دهنده های صنعتی از آلومینیوم، برنج، برخی از غیر فلزات مصنوعی و درجات مختلف فولاد و فولاد ضد زنگ تولید می شوند. علاوه بر این، فلزاتی مانند تیتانیوم نیز برای بست های ساختمانی ارزشمند هستند، اگرچه کاربردهای بسیار خاصی در زمینه های محدودی دارند.

سایر محصولات: خرید سیم بکسل

محصولات بیشتر: خرید پیچ mdf

پیچ و مهره فروشی غرب تهران

اگر قصد خرید پیچ و مهره را دارید و به دنبال یک پیچ و مهره فروشی غرب تهران هستید، مگا پیچ انتخاب خوبی است. ما در مجموعه مگا پیچ آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره و فروش پیچ و مهره در غرب تهران به صورت حضوری و سراسر کشور به صورت آنلاین هستیم.

مجموعه مگا پیچ علاوه‌بر اینکه تولید کننده پیچ و مهره و برخی ابزارآلت اتصالات است، انواع پیچ و مهره را از معتبرترین برندهای خارجی وارد و عرضه می‌کند. انواع پیچ و مهره داخلی و خارجی را در هندسه، سایز و جنس مورد نیاز خود می‌توانید به صورت حضوری از پیچ و مهره فروشی غرب غرب تهران و به صورت اینترنتی از سایت مگا پیچ سفارش دهید. برای دریافت راهنمای خرید و سفارش پیچ و مهره و همچنین استعلام قیمت محصول یا محصولات موردنظرتان با از طریق شماره‌های درج شده در سایت و در ساعات کاری، با پشتیبانی مگا پیچ تماس بگیرید.