امروزه با توجه به نیاز گسترده مردم تنوع زیادی در بازار پیچ و مهره به چشم می‌خورد. یکی از موارد پرمصرف پیچ‌ها با نام پیچ خودکار آچارخور شناخته می‌شوند. این پیچ که در حوزه‌های صنعتی و حتی خانگی کاربرد بسیار زیادی دارند به شکل استوانه‌ای رزوه نوک تیز طراحی و تولید می‌شوند. طراحی خاص و رزوه‌ای شکل پیچ خودکار آچارخور باعث شده تا کاربرتن برای استفاده از آن به مهره احتیاج نداشته باشند. به طور معمول در ساخت این پیچ‌ها از مواد اولیه آهن و استیل (استیل ۳۰۴ و ۳۱۶) استفاده می‌شود. در مورد شکل ظاهری آن‌ها نیز می‌توان گفت که به حالت شش ضلعی طراحی می‌شوند. در نتیجه کار با آن‌ها آسان بوده و به کمک آچار شش گوش می‌توان آن‌ها را محکم کرد.

برای استعلام قیمت و خرید پیچ و مهره با کارشناسان بخش فروش مگا پیچ تماس حاصل فرمایید.

شعبه تهران : 02165429531

شعبه کرج: 02634620982

پیچ خودکار آچارخور

پیچ خودکار آچار خور

یکی از پرکاربردترین نوع پیچ خودکار، آچارخور نام دارد. این پیچ به شکل یک استوانه‌ای می‌باشد که سر تا ته آن به حالت رزوه‌ای در آمده و نوک تیزی دارد. ته این پیچ نیز مهره‌ای به شکل شش گوش است که به کمک یک آچار شش گوش خیلی راحت می‌توان ان را محکم کرد.

مشخصات پیچ خودکار آچارخور

پیچ خودکار دارای انواع مختلفی است که یکی از پرکاربردترین آن پیچ خودکار آچارخور است. آنچه باعث شده تا پیچ خودکار آچار خور را از سایر پیچ‌ها متمایز کند ویژگی‌ها و کاربردهای خاص ان می‌باشد. چرا که این نوع از پیچ‌ها علاوه بر جنس مقاوم و محکم از ویژگی‌های دیگری نیز برخوردار هستند. در نتیجه در زمینه‌های مختلف بسیاری مشتریان زیادی جذب آن می‌شوند. از جمله مهم‌ترین مشخصات پیچ خودکار آچارخور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی منحصر به فرد آن به شکل استوانه‌ای رزوه نوک تیز
  • عدم احتیاج به نیروی زیاد برای استفاده از آن
  • شش ضلعی بودن آن که باعث شده کاربران بتوانند از آچار برای کار کردن با آن استفاده کنند
  • برخورداری از استانداردهای بین‌المللی مختلف مثل astm ,din ,iso

مطالب بیشتر : بررسی مشخصات پیچ و مهره تفلون

همین ویژگی‌های نامبرده باعث شده‌اند تا استفاده از پیچ خودکار آچارخور به یکی از بهترین گزینه‌ها در کاربردهای مختلف تبدیل شوند. از جمله مهم‌ترین کاربرد پیچ خودکار آچارخور در مصارف صنعتی و خانگی می‌باشند. به طوری که در هر زمینه‌ای بدون وجود محدودیت خاصی می‌توان از آن‌ استفاده کرد.

  برای استعلام قیمت و خرید پیچ خودکار به بخش فروشگاه اینترنتی مگا پیچ مراجعه کنید. 

قیمت پیچ خودکار آچارخور

مثل هر ابزار کاربردی قیمت پیچ خودکار آچارخور نیز برای خریداران اهمیت بالایی دارد. خوشبختانه امروزه شرکت ما به دلیل تولید و فروش مستقیم انواع پیچ‌ها و مهره‌ها در کنار خریداران قرار گرفته و آن‌ها را در انجام یک خرید مناسب و اقتصادی کمک میکند. شما می‌توانید برای تهیه پیچ خودکارآچارخور با  ما تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان ما بهره‌مند شوید. آن‌ها هر آنچه را که باید قبل از خرید یک جنس خوب و مناسب بدانید را در اختیار شما قرار خواهند داد. پس همین الان با  بخش فروش پیچ خودکار آچارخور تماس گرفته و جنسی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از ما بخواهید.

پیچ خودکار آچارخور پیچی است که، نوک آن تیز است و برای سفت کردن آن در محل مورد نیاز، به مهره احتیاجی نیست و تنها با یک آچار تخت یا رینگی میتوان این کار را انجام داد و به این دلیل به آن پیچ خودکار میگویند. همین طور اگر تمایل دارید از صفحه محصولات پیچ خودکار مگا پیچ دیدن نمایید باید از صفحه قیمت پیچ خودکار تولیدی پیچ و مهره مگا پیچ دیدن فرمایید. همینطور قابل ذکر است که مگا پیچ آمادگی تولیدی انواع پیچ و مهره را داراست و امکان واردات محصول مورد نظر شما نیز قابل اجرا میباشد!

مطالب بیشتر: پیچ چپ گرد

جنس پیچ خودکار آچارخور

جنس این پیچ به طور معمول یا از آهن است یا استنلس استیل که در دو لول استیل 304 و316 تولید میشود و مورد استفاده قرار میگیرد. لازم به ذکر است که از جنس استیل این پیچ در جاهایی استفاده میشود که میخواهیم هرزشدگی و خورده شدگی کمتری داشته باشیم پس باید توجه کنید که متناسب با نیازتان جنس درستی برای پیچ مصرفیتان انتخاب کنید. پیشنهاد میشود اگر به دنبال کسب اطلاعات تخصصی تر در خصوص پیچ ها هستید، از مقاله مهم ترین نکات خرید پیچ دیدن کنید!

در این مقاله میتوانید از اصول اولیه خرید پیچ و مهره مانند اطلاع از گرید پیچ و مهره مربوطه | استاندارد پیچ و مهره | نوع آبکاری و سایز و ابعاد مورد نیاز جویا شوید!

استانداردهای پیچ خودکار

پیچ خودکار یکی از پرکاردترین پیچ ها هم در صنعت و هم در مصارف خانگی است و استفاده های زیادی هم در صنعت و هم امور خانگی دارد. برخی از استانداردهای مورد استفاده در  تولید و به کارگیری این پیچ ها استانداردهای astm  یا iso  یا din هستند که از پرکاربردترین استانداردهای فعلی برای پیچ خودکار استاندارد های زیر هستند که شما میتوانید آنها را در ابعاد مختلف از مگا پیچ تهیه کنید  :

۱- پیچ خودکار آچار خور din 6928 یا iso 7053

۲- پیچ خودکار واشر دار  din 6901 یا iso 10510

۳- پیچ خودکار تلگرافی  din 968

۴- پیچ خودکار سرخزینه  din 97

همچنین میتوانید در تصویر زیر لیستی از استاندارهای پیچ و مهره ها را مشاهده نمایید تا در صورت لزوم بتوانید از آن ها استفاده کنید.

استاندارهای پیچ و مهره

عرضه اینترنتی بدون واسطه انواع پیچ

یکی از سوالات فراوانی که از ما میشود چگونگی مشاهده تمامی محصولات عرضه شده در حوزه پیچ ها میباشد، در صورتی که تمایل دارید تا تمامی محصولات پیچ تولید شده ما را مشاهده نمایید میتوانید از طریق کلیک روی عبارت قیمت پیچ و مهره از صفحه عرضه انواع پیچ ما دیدن نمایید. همچنین شماره تماس جهت ارتباط با پشتیبانی جهت دریافت لیست قیمت پیچ ها و یا خرید بدون واسطه 09120244644 میباشد.