امروزه انواع مختلفی از پیچ و مهره‌ها وارد بازار شده‌اند. این پیچ و مهره‌ها در سایزها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. در نتیجه کاربران می‌توانند با توجه به انتظارات خود آن‌ها را انتخاب و خریداری می‌کنند. یکی از رایج‌ترین و پرمصرف‌ترین انواع آن‌ها پیچ و مهره پلی آمیدی می‌باشد. این پیچ و مهره‌ها غالبا با نام پلاستیکی، نایلونی و تفلونی نیز شناخته می‌شوند. پس اگر در بازار یکی از این نام‌‌ها را شنیدید غالبا منظور همان جنس‌های پلی‌ آمیدی هستند. از جمله اصلی‌ترین مشخصات پیچ و مهره پلی آمید وزن سبک و قیمت ارزان آن‌ها است. البته ناگفته نماند که این پیچ و مهره‌ها در مقایسه با نمونه‌های فلزی از استحکام و تحمل فشار کمتری برخوردار بوده و کارایی خاص خود را دارند. اگر قصد خرید پیچ و مهره پلی آمید را دارید مطالب این مقاله را دنبال کنید تا با کاربرد و قیمت آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

 

برای استعلام قیمت و خرید انواع پیچ و مهره با کارشناسان بخش فروش مگاپیچ تماس حاصل فرمایید.

02165429531

 

پیچ و مهره پلی آمید

بسیاری از افراد پیچ و مهره پلی آمید را انتخاب می‌کنند زیرا از بسیاری از اتصالات پلاستیکی ارزان‌تر و شناخته شده هستند. از این محصول اغلب برای ساخت اتصالات نایلونی از جمله پیچ ماشین، مهره، واشر، اسپیسر، یاطاقان، چرخ دنده و دیگر اتصالات استفاده می‌شود.

 

قیمت پیچ و مهره پلی آمید

 

کاربرد پیچ و مهره پلی آمید

همان طور که گفته شد پیچ و مهره پلی آمید ( پیچ و مهره پلاستیکی ) دارای مشخصه‌های به خصوصی است. با توجه به این مشخصه‌ها در زمینه‌های مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد. به عنوان مثال پیچ و مهره پلی آمید قابلیت تحمل فشار بالا را ندارد اما در بسیاری از موارد بهترین گزینه انتخابی مهندسی و کاربران می‌باشد. چرا که دارای وزنی سبک بوده و در مقایسه با فلزها در برابر محیط‌هایی مثل اسیدی مقاومت بالایی دارند. به همین دلیل برای داشتن یک پیچ و مهره با طول عمر بالا از جنس‌های پلی آمیدی استفاده می‌کنند. زیرا هرگز دچار خوردگی و یا زنگ زدگی نشده و از نظر اقتصادی به صرفه هستند. علاوه بر آن به عنوان کاربرد پیچ و مهره پلی آمید می‌توان به صنایع پزشکی و ساخت اسباب بازی‌ها اشاره کرد.

 

مطالب بیشتر: پیچ و مهره پلی آمید

 

فروش پیچ و مهره پلی آمید

با در نظر گرفتن موارد گفته شده به کار گیری پیچ و مهره پلی آمید در تمامی حرفه‌ها و مکان‌ها مقدور نیست. به همین دلیل برای تشخیص موارد استفاده خریداران نیاز به راهنمایی افراد متخصص و مجرب در این زمینه را دارند. شرکت ما آماده ارائه مشاوره‌های لازم قبل از خرید پیچ و مهره بوده و شما خریداران می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. برای این منظور به بخش فروش پیچ و مهره پلی آمیدی مراجعه کرده و هر کمکی که در ارتباط با قیمت پیچ و مهره پلی آمید و موارد دیگر نیاز دارید را از همکاران و کارشناسان فروش ما دریافت کنید.